Friday, February 26, 2016

TIME FLIES / PODROZE

Wow, ale ten czas leci! Minal ponad rok od mojego ostatniego posta. Szczerze mowiac to zapomnialam kompletnie o blogu, youtube etc. ale jakos dzis mi sie przypomnialo zeby tu zajrzec i postanowilam dac wam (i sobie!) jakis update.

So,


Minelo prawie dwa lata odkad wrocilam ze Stanow. Prawie dwa lata mieszkam w londynie. Wciaz nie studiuje, ale w koncu ide w tym roku, juz na 100%... mam nadzieje. Musze sie zebrac w sobie i napisac IELTS, bo to bylo powodem dla ktorego nie poszlam na studia w zeszlym roku (i strasznie tego zaluje). Lenistwo przed zapisaniem sie na test.... I mean srsly? Hahah

Wiele sie u mnie zmienilo od ostatniego posta. Ostatni raz kiedy pisalam pracowalam w klubie na West End i mieszkalam w jednej z najniebezpieczniejszych dzielnic w Londynie (bo tanio!). Praca moze byla fajna na poczatku, ale po pewnym czasie sie zorientowalam, ze wcale taka fajna nie byla. No ale nauczylam sie tam wiele i poznalam mase swietnych osob z ktorymi wciaz sie przyjaznie. Pozniej zmienilam prace na inna, gdzie nauczylam sie jeszcze wiecej i w koncu zarabialam normalne pieniadze (tez na barze). Pracowalam tam prawie przez rok, otworzylismy nowa venue w Shoreditch we wschodnim Londynie, ale niedawno stwierdzilam ze czas znalezc cos spokojniejszego, w ciagu dnia i gdzie nie bede musiala latac jak glupia hahah.

Poziom mojego angielskiego wzrosl chyba tysiackrotnie odkad tu jestem, a przeciez i tak nie bylo zle jak wyjechalam ze Stanow. Za to moge chyba dziekowac glownie mojemu chlopakowi, ktory lubi uzywac fancy wyrazen czy slow i dzieki temu moje slownictwo sie wzbogaca. Akcent tez mi sie niesamowicie zmienil - byl piekny, amerykanski... teraz jest MOJ! Nikt nie jest w stanie zgadnac ze jestem z Polski po moim akcencie ale do Brytyjskiego mi daleko (i dobrze!).

A teraz chcialabym zrobic male podsumowanie zeszlego roku i pokazac Wam gdzie udalo mi sie pojechac. Podrozowanie po Europie, zwlaszcza mieszkajac w Londynie (stad samoloty lataja chyba wszedzie) i zarabiajac w funtach jest MEGA!

STYCZEN - POLSKA

Pierwsze male wakacje odkad przeprowadzilam sie do UK. Wynudzilam sie i postanowilam ze predko tam moja noga nie postanie :)


MARZEC - MAROKO 






tak, spotkalysmy Shay Mitchell / Emily z Pretty Little Liars :D





KWIECIEN - OSLO gdzie spotkalam sie z Karolinka <3




CZERWIEC - PARYZ







WRZESIEN - TURCJA











PAZDZIERNIK - EDYNBURG




STYCZEN - MAJORKA





A za tydzien Luxembourg!

I to by bylo na tyle. Trzymajcie sie i mam nadzieje ze spodobal Wam sie moj post. Jesli macie jakies pytania to piszcie na asku - postaram sie odpowiedziec <3

2 comments:

  1. Mertii! Kiedy się spotkamy w końcu?! :D Pisz bloga częściej.

    ReplyDelete
  2. Oh jeju, ale się na podróżowałaś! (zazdraszczam troszkę)

    Udało Ci się w tym roku pójść na studia? Właśnie zaczynam moje i jestem przerażona całą tą Anglią ;)

    ReplyDelete