Wednesday, January 22, 2014

PHILADELPHIA

Po W zeszła niedziele pojechalysmy z E. Do philly. Jako ze bilet za $5 był o 5.30 to autobusem o tej porze jechalysmy. Przed tym impreza, bo spać sie nie opłacało, skoro ja musiałabym wyjść z domu o 3 a ona niewiele pózniej (metro w nocy jeździ lokalnie, wiec trwa to wieki). Wracalysmy o 7.30 za $18 jakby to kogoś interesowało. 
Poszlysmy do klubu WIP i miałam szczęście ze weszłam, bo normalnie chcą dwóch id :P
Po 2 wyszlysmy i pojechalysmy do E. Sie ogarnąć trochę. Potem szybciutko na busa i spać. Przespalam prawie cała drogę i obudziłam sie w Philly. Udało nam sie nawet siedziec oddzielnie, wiec było całkiem wygodnie. 
Rano Zjadlysmy śniadanie i ogarnelam sie trochę, co uważam za marnowanie kosmetyków bo dalej wyglądałam strasznie haha. 
Poszlysmy obczaic dzwon wolności. Przypomniał mi sie odcinek himym gdzie mieli plan go polizac haha. No i skutkuje to takim zdjęciem 
Potem sie trochę poszlajalysmy, poogladalysmy nudne (dla mnie) historyczne rzeczy, bo tylko to było otwarte a o 11 poszlysmy do Mall. 

Następnie wyszlysmy na poszukiwania Pandy Express i niechcący znalazlysmy LOVE
Panda niestety była zamknięta ale miałyśmy ochote na chińskie, wiec zamówiliśmy obrzydliwe, niejadalne cos co prawie w całości wyrzuciłam haha. Oh well

Podsumowując- Philly jest całkiem spoko . Ale wszystko jest zamknięte w niedziele i późno otwierają. I było tam dziwnie czysto Ahhaha 


VLOGA oczywiście mam i wstawie go jak wstawie te inne lol. Mój komputer ma problemy z dodawanjem na yt niestety ;(

4 comments:

  1. $5 w jedną strone?? ja drożej płace za przejad do Warszawy -.- czekam z niecierpliwością na vlogi ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhahahahahha. Monia do wawy miałam 18 zł za 100 km a tutaj ze 100 mil jak nie wiecej buło ;)

      Delete
    2. Ee to bie tak złe!

      Delete