Sunday, November 3, 2013

PARTY LIKE NYC

Zanim tu przyjechałam nie uważałam się za "mocno imprezową" dziewczynę. Dla mnie balet do 2 to było więcej niż potrzeba i potem z przyjemnością wracałam do mojego ciepłego łóżeczka.  W Princeton nie miałam za bardzo okazji szaleć, z powodu braku miejsc. Później na Manhattanie coprawda wychodziłam, ale byłam niesamowicie zmęczona i wykoczona psychicznie pracą. No nie dało się.

Teraz kocham moje dzieciaczki, tydzień mija superszybko i przyjemnie a na dodatek mi za to płacą!

Na Manhattan jeżdżę średnio 4-5 razy w tygodniu. Piątek, sobota, niedziela obowiązkowo i w środku tygodnia też na parę godzinek.

Odkąd załatwiłam sobie coś, co pozwala mi wchodzić do fancy klubów i kupować alkohol to życie stało się łatwiejsze. Wczoraj byłam na dachu Empire Hotel i w Hudson Terrace. CUDOWNIE. Najlepsza impreza w moim życiu. Empire mi się nie podobało (dziwni, starzy ludzie), ale Terrace to poezja!

Generalnie to polecam załatwienie sobie jakiegoś ID, czy nawet przerobienie swojego paszportu i można imprezować. A jak jest sie over 21 to już w ogóle!





11 comments:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz i fajnie, że wreszcie układa Ci się z rodzinką. P{ozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki dzięki dzięki dzięki!

      Delete
  2. Też się cieszę, że i ty w końcu po wszystkich perypetiach znalazłaś dobrą Host Family i zostałaś w US (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. :* kiedy my sie wreszcie spotkamy???????

      Delete
  3. Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga :) Jest trochę inny od reszty, nie taki przeładowany.. Bardzo gustowny i elegancki
    Co do postów, to chcemy jeszcze! haha
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też tak uważam! Od razu przyjemniej się czyta :)

      Delete
  4. Do kiedy zostajesz w US ?

    ReplyDelete
  5. trudno zdobyć takie fake ID? :)
    pozdrawiam, uwielbiam Twojego bloga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mozna sobie zrobictak jak moja kolezanka albo po prostu wziac od kogos jak ja :D maja gdzies jak wygladasz na zdjeciu i czy to ty. Ja mam ID z 2005 od dziewczyny ze Słowacji :)

      Delete